mandag den 3. november 2014

NY Terapeut i DIN-PAUSE.NU Klinikfællesskab

NY Terapeut i DIN-PAUSE.NU Klinikfællesskab
Starter 1/11-2014
 
Kamilla Ree Lindskov – Psykomotorisk terapeut
37 år. Psykomotorisk terapeut (Professions bachelor i afspændingspædagogik og psykomotorik).
 Som psykomotorisk terapeut arbejder jeg med den tætte synergi der er mellem din krop og dit sind.
Min indgang til dette arbejde er din krop, dens spændingsforhold, trivsel og ressourcer.
Jeg laver kropsbehandlinger, der hjælper dig til at mærke din krop, afhjælper dine spændinger (i f.eks. skuldre) og giver dit ro til at lære, at være til stede i din krop. F.eks. Godt ved oplevelsen af stress, søvnproblemer og uro.
Kroppen er din stærkeste ressource, din vejleder og vejviser.
Kodeordet for alt hvad jeg laver er trivsel. Din trivsel!
 Når jeg arbejder med gravide og fødselsforberedelse er mit fokus også trivsel. Under graviditeten har dette stor betydning for oplevelse af og indlevelse i graviditeten.
Det igen har betydning for barnets trivsel og udvikling, fødselsoplevelsen og i yderste konsekvens moderens parathed til at tage imod barnet ved fødslen.
Du Kan kontakte Kamilla på Mail: mail@klindskov.dk og Tlf: 23692495.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar